I could write a long article about Burberry as it's such a fascinating brand with long history in fashion but it's gonna be later. Now, let me focus on the newest fashion show that took place yesterday in Kensington Gardens, London. When saying 'Burberry' I tend to think 'London' as the brand associates to me with complete London street style. I feel like it reflects the British style - it's simple and casual and the most important thing is comfort. Yesterday's presentation didin't break my view. You could have seen Burberry Prorsum menswear for Spring/Summer 2015. Burberry creative director, Christopher Bailey showed us characteristic Burberry coats and elegant suits combined with fresh colors like blue, olive and more. Christopher also introduced Pharrell Williams' inspired hats, male scarves and T-shirts with prints on. The models walked the catwalk to the live sounds of Benjamin Clementine.
Watch the show below on FashionChannel!
Mogłabym napisać cały długi artykuł o Burberry bo jest dla mnie tak fascynującą marką z ciekawą historią, ale to nastąpi później - uwiebiam to słowo, oznacza bliżej nieograniczoną przestrzeń czasową =D Ale na razie skupię się na najnowszym pokazie, który miał miejsce wczoraj w Kensington Gardens, w Londynie. Nazwa "Burberry" kojarzy mi się właśnie z tym miastem, ze stylem londyńskiej ulicy. Wydaje mi się, że to jedyna marka, która odzwierciedla styl Brytyjczyków - prosty, casualowy, taki na co dzień, gdzie najważniejszą cechą jest komfort. Wczorajsza prezentacja nie zawiodła mojej wizji. Mogliśmy widzieć Burberry Prosrum dla mężczyzn na sezon Spring/Summer 2015. Dyrektor kreatywny Burberry, Christopher Bailey zaprezetował charakterystyczne dla Burberry płaszcze, kurtki i garnitury w nowych, świeżych odcieniach m.in. niebieskim, burgundowym i oliwkowym. W nowej kolekcji proponuje także kapelusze, rodem z szafy Pharrella Williamsa oraz męskie chusty i T-shirty z nadrukami. Modele przeszli po wybiegu przy akompaniamencie Benjamina Clementine.
Pokaz możecie obejrzeć poniżej na FashionChannel.
photos source: wwd.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz